Vols practicar el teu anglès parlat amb un nadiu?

27 d'abril de 2018

Busquem estudiants d’anglès amb un nivell intermedi baix per participar en un estudi lingüístic sobre l’aprenentatge de l’anglès que realitza el Centre d’Idiomes Moderns (concretament les professores Aleksandra Malicka, Laia Canals, i Gisela Granena) de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). La participació comporta completar una sèrie de tests en línia de forma individual i realitzar unes tasques d’interacció oral amb un parlant nadiu d’anglès via Skype (dia / hora a triar, durant el període de temps entre juny i setembre de 2018). És una excel·lent oportunitat per continuar practicant l’anglès i participar-hi també t’oferirà la possibilitat de preguntar dubtes a un parlant nadiu al final de les sessions de Skype.

Si estàs interessat en participar-hi, això és el que has de fer: 1) omplir i enviar el formulari a englishb1study@gmail.com i 2) realitzar el primer test. Aquest test dura uns 10 minuts i implica respondre algunes preguntes personals i una sèrie de preguntes sobre frases en anglès que ens permetran determinar el teu nivell. Pots accedir al test a través del següent link:

Un cop hagis completat aquests dos passos, ens posarem en contacte amb tu per proporcionar-te més informació i acordar un dia / hora per realitzar la resta de proves.

Si tens qualsevol dubte, pots posar-te en contacte amb Gisela Granena (englishb1study@gmail.com).